Vyhledej
Zvičina > Podnikání

Regionální turistická hra Královédvorska se rozjede na začátku turistické sezony. Podnikatelé mají stále možnost se zapojit

Redakce / 17.01.2016, Aktualizováno , Dvůr Králové nad Labem
Město Dvůr Králové ve spolupráci s Kuksem a ZOO Dvůr Králové finišuje s přípravami hry, která má za cíl přilákat turisty do regionu a udržet je tu na delší pobyt. Ve čtvrtek 7. ledna 2016 proběhlo na městském úřadu ve Dvoře Králové setkání, kde místostarostka Jiřičková spolu s paní Zivrovou z MěÚ představily zájemcům z řad místních podnikatelů závěrečnou verzi projektu a odpověděly na řadu otázek o fungování soutěže.

Město Dvůr Králové ve spolupráci s Kuksem a ZOO Dvůr Králové finišuje s přípravami hry, která má za cíl přilákat turisty do regionu a udržet je tu na delší pobyt. Ve čtvrtek 7. ledna 2016 proběhlo na městském úřadu ve Dvoře Králové setkání, kde místostarostka Jiřičková spolu s paní Zivrovou z MěÚ představily zájemcům z řad místních podnikatelů závěrečnou verzi projektu a odpověděly na řadu otázek o fungování soutěže.

Nápad s touto regionální hrou byla prezentován místním podnikatelům již na podzim 2015. Hlavním produktem hry je brožura s herním plánem a políčky pro umístění až 20 samolepek, při jejichž získávání se návštěvník nejen seznámí s nejatraktivnějšími místy regionu, ale může také získat ihned drobné upomínkové předměty a zároveň se zúčastnit velkého losování o velké atraktivní ceny, zejména pobyty.

Důležitým momentem je zapojení podnikatelů do propagace regionu. Ti by tak mohli doplnit atraktivitu regionu o své služby a návštěvníkům dokázat, že zde stojí za to navštívit nejen Kuks a zoo. Restaurace, obchody, hotely a penziony, které se do hry zapojí, budou totiž uvedeni jako místa, kde lze získat cenné soutěžní samolepky. Dá se tak předpokládat zvýšený zájem právě o jejich provozovnu a podstané navýšení tržeb. Navíc předání samolepky v jejich provozovně je podmíněno útratou ve výši minimálně 100 Kč. 


Brožura bude vydána v nákladu 35.000 kusů a bude distribuována na 3 základních místech regionu - v infocentru v Kuksu, v ZOO Dvůr Králové a v Městském muzeu Dvůr Králové. Brožuru dostanou zájemci, kteří je aktivně na těchto místech vyžádají. Zájem o brožuru bude podpořen reklamní kampaní mířenou právě na tuto soutěž (a tedy region Královédvorska), a to v podobě velkého množství letáčků 

distribuovaných na veletrzích cestovního ruchu po celé ČR, v infocentrech a na dalších atraktivních místech regionu. Plánuje se i reklamní kampaň ve velkých městech, a to v podobě velkých plakátů společně s dalšími věnnými městy, ale i samostatně. 


ZAPOJTE SE

Rezervujte svůj prostor v herním plánu co nejdříve, brožura není nafukovací. Inzerujte Vaše služby v brožuře s herním plánem a zapojte se do hry. Cena: 1/4 strany za 3.000 Kč, 1/2 strany za 6.000 Kč, celá strana za 10.000 Kč (ceny jsou uvedeny bez DPH). Cena samolepky by měla být 5 Kč. V ceně je i grafická příprava inzerátu.

Uzávěrka objednávek: 31. ledna

Kontakt: Bc. Milena Rejlová, DiS., rejlova.milena@mudk.cz, 499 318 261, 731 663 601. 

Související články
Město láká podnikatele na spolupráci v turistické regionální hře
Jan Machek novým předsedou MAS Královédvorsko
Hned 2 z 10 nejlepších kempů v ČR jsou jen kousek od Dvora Králové!
Hladoví cyklisté a turisté ve vánočním čase na Královédvorsku
Ve zrekonstruovaných budovách na náměstí budou od ledna banky, lékaři i právníci
Teplárna ve Dvoře Králové oslavila šedesátku!
Pro miliony pro rozvoj regionu je nutné jít společně. V Krkonoších i na Královédvorsku.
MAS Královédvorsko splnila kritéria ministerstva zěmědělství. Již jen jeden krok ji dělí od možnosti získat pro region až 55 milionů Kč
Do hradeckého kraje loni přijelo meziročně o pětinu hostů více
Seminář pro studenty a odborníky v cestovním ruchu - 26. dubna od 9 hod. ve Dvoře Králové
Den Země v Horním Maršově - naučné stezky, místní výrobci, saláty z rukou dětí a opékání buřtů
Vítání jara v Podkrkonoší v sobotu 7. května 2016
Na konci května odstartuje na Královédvorsku nová regionální turistická hra, soutěžit se bude o pobyty v regionu
Turistická hra je na světě a s ní nové heslo regionu: Královédvorsko - kraj romantických šílenců
Vaše komentáře

Přečteno 748x