REGIONY | MÍSTNÍ STRÁNKY | Firmy | Restaurace | Ubytování |
Užití prázdné budovy pro účely městského úřadu již plánovala předchozí vedení města. Město si pronajímá na náměstí 2 budovy pro své úředníky, zatímco téměř ve svém areálu má prázdnou budovu, kterou je však pro účely městského úřadu potřeba rekonstruovat. Minulé vedení začalo již zmíněnou první etapou a zároveň použilo budovu jako zástavu bance - doplnilo tak své zdroje financování související s nákupem Měvaku k posílení tehdejšího rámce kontokorentního úvěru z 20 na 30 mil. Kč.
Stěhování archivu spisovny
Nové vedení města si rekonstrukci budovy bývalé ZŠ Komenského dalo do programu svého 12bodového akčního plánu. V říjnu loňského roku vypsalo město otevřenou veřejnou zakázku na rekonstrukci přízemí budovy na účely archivu spisovny a zároveň zde vzniknou nové kanceláře pro orgán sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD). Veřejnou zakázku na stavební práce včetně vybavení spisovny vyhrála stavební společnost Žižka, spol.s.r.o., s cenovou nabídkou 5.051.097 Kč bez DPH. Rada města zakázku schválila na svém 76. zasedání dne 15. listopadu 2016. První spisy se sem budou stěhovat v průběhu měsíce června.
Plány na další podlaží
V plánu je dále přestavět původní třídy základní školy na kanceláře a přestěhovat sem úředníky z budov, které si město pronajímá, popřípadě jsou dále od hlavní budovy (č.p. 59 na nám. TGM - odbor životního prostředí). Jak nám sdělil vedoucí odboru RISM Ctirad Pokorný, město s tímto využitím prostor v budově č. p. 795 počítá. S prostory v ul. Komenského počítají i odbory, u kterých již kanceláře nevyhovují současným požadavkům - jedná se o výše zmíněný OSPOD.
Na samotnou rekonstrukci budovy ZŠ Komenského plánuje město opět čerpat dotace - a to na výměnu oken a zateplení budovy.
Kateřina Sekyrková
Vaše komentáře |